Thursday, 16 August 2012

28 Ramadan

Kalau dah namanya anak perempuan memang tak boleh nak elak daripada buat kerja dapur plus kerja kemas rumah dan segala bagai y sewaktu dengannya :( . Nak jadi anak perempuan bukan senang nox! 

Paling2 tidak kalau nak raya kena sapu rumah kemas rumah tukar langsir simpan pinggan lama pakai pinggan baru tukar cadar tukar bunga tukar semua! Nak nak mcm mak aku. Tiap kali raya pinggan lama simpan amik guna pinggan baru >.<   *Pengsan buat kali ke limabelas

Hampir pengsan kemas rumah sorang2. Kakak abang semua balik lambat lambat. Tinggal aku terkontang kanting buat keje2 tu, tapi kadang2 adik aku jadi mangsa jugak -.- Buli sekali sekala . 

Tu belum kira buat kerja dapur buat kek la nasi dagang la nasi impit la. tu baru menu utama. Belum campur lauk pauk lagi. *Pengsan buat kali ketujuh belas! Ada orang y sudi tolong tak? Help help help me bebeh :( ! 

Tapi apa2 pun pagi raya mesti suka jugak sebab dapat kumpul ramai2 jumpa adik bradik kazen jiran empat puluh buah rumah kawan sekolah kawan masa kecik :)

Selamat Hari Raya Semua :) 



3 comments:

Kindly drop some comment here. i'll reply once you comment. Please avoid from comment harsh words :)