Tuesday 8 May 2012

akan merindui kalian :)

6 Mei (Sunday, 2012) 

hujung minggu yang agak bosan tanpa buat apa2. konon konon macam xde kerja yang perlu dihantar. ayat "macam" tu perli sebenarnya. -.- padan muka aku. 
walaupun due date nak kena hantar makin kurang sehari dari sehari. biasala pelajar last minute katanya. kalau xesok nak hantar mlm ni xbergerak lagi. still mgadap benda ni. 

So drpd duduk bilik bosan yang amat mn taknya asyik tekan keyboard or tgk running man je baik keluar bia nampak dunia sikit kan.. faedah apa pun xtau . cuma nk spend time with dear housemate shj. last semester rasa mcm sayang pulak nak tinggalkan zaman belajar. 

Oh dah melalut ke lain! okay sambung, setelah si mas housemate memujuk aku utk ikut keluar dgn dorang okay la aku pon mengalah. cehh. gigih pujuk nak suh kua jugak . hoho. 

So keluarla 3 budak dari sarang puncak alam ni ha. Mas, Nad and Nhs :D heeee. lokasi pertama tama kami pegi sec 2 shah alam nk temankan Nad buat smtg. then lokasi kedua kami jj bukit raja. dorang saja je bawak aku ke sini nk suh aku habiskan duit! mana xnya jj ada sale la cik kiah 
$.$

konon2 nya semua nak cuci mata je laaaa. tapi seriously i can't. smgt aku xnk habiskan duit goyah dgn serta merta -.- haha. apa pon xboleh! btw lenguh kaki jalan keliling tah ke berapa kali tawaf pon xtahu. 


status pelajar buat kerja part time :D


Mas aku xtahu ko buat apa but yg pasti lenguh kaki

So lepas beberapa kali tawaf perut kami mulai bunyi bunyi mcm gendang, maka dgn ini wajibla diisi tak lain dan xbukan dgn domino. dah mcm mengidam dah si mas ni asyik nak mkn domino je .


ni muka letih and wajib makan!
=.=

nampak sgt muka xtahan lapar + lenguh kaki


tapi muka yg ni boleh lagi senyum 



finally! makan benda ni then lepas tu semua boleh senyum! 






So hasilnya ntah bila dapat spend time mcm ni lagi. 


NHS (May 9, 2012)

2 comments:

  1. waaaaaa lapar pulak tetibe.. hehe.
    btw, done following u dear :)
    nice blog

    ReplyDelete

Kindly drop some comment here. i'll reply once you comment. Please avoid from comment harsh words :)